مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-06ورزشي

جام باشگاه ها جای تیم های ضعیف نیست


مسابقات جام باشگاه های آسیا محلی برای حضور تیم های ضعیف نیست و تمام تیم ها با آمادگی وارد مسابقات می شوند تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند و سپاهان نیز از این قائده جدا نیست.

- ایسنا/اصفهان هافبک سپاهان گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا محلی برای حضور تیم های ضعیف نیست و تمام تیم ها با آمادگی وارد مسابقات می شوند تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند و سپاهان نیز از این قائده جدا نیست.

جلال الدین علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی به شهر بُرَیده عربستان محل بازی های گروهی تیم سپاهان اظهارکرد: بعد از ورود به شهر بریده تمرین خوبی را در این شهر و زمین چمن خوبی که در اختیار داریم، انجام دادیم و همه شرایط خوب بوده است.

وی افزود: درست است با توجه به میزبانی عربستان در شهر کوچک و با امکانات کمتری قرار داریم، اما با توجه به شرایط امکانات خوبی از سوی باشگاه برای تیم ایجاد شده است و زمین چمن خوبی در اختیار داریم.

وی افزود: تمام تیم با آمادگی به مسابقات اعزام شده و تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم، فیلم بازی تیم ها را دیده ایم و اولین بازی ما با تیم پاختاکور است که شناخت خوبی از آن‎ها داریم، جام باشگاه های آسیا جایی نیست ک تیمی بازنده یا ضعیف باشد و ما هم این مسئله را به خوبی می دانیم و با تمام توان بازی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام باشگاه ها جای تیم های ضعیف نیست

جام باشگاه ها جای تیم های ضعیف نیست