مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-06اقتصادي

نه تنها بورس بلکه رییس جمهور و وزیر هم در جریان پرداخت پول هستند


بورس اعلام کرده که با روند پرداخت پول از سمت صندوق توسعه ملی که مشروط به وصول مطالبات و دریافت از شخص ثالث است، موافق نیست و اگر قرارداد منصفانه بود امضا می کرد.

- بورس اعلام کرده که با روند پرداخت پول از سمت صندوق توسعه ملی که مشروط به وصول مطالبات و دریافت از شخص ثالث است، موافق نیست و اگر قرارداد منصفانه بود امضا می کرد.

صندوق توسعه ملی در واکنش به آن تاکید کرده که بورس از ابتدا در جریان این روال بوده و اصلا توافقی است که در هیات امنای صندوق توسعه ملی هم که رییس جمهوری و وزیر اقتصاد در آن حضور داشته اند، مصوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک ماه اخیر بار دیگر اختلاف بین صندوق توسعه ملی و بورس برای انتقال منابع شدت گرفته است، این در حالی است که پایان سال گذشته مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کردند که با وجود وعده های داده شده برای پرداخت منابع صندوق توسعه ملی به صورت مرحله ای به صندوق تثبیت بازار، این اقدام هنوز اجرایی نشده و آنها در حال پیگیری هستند.

در این رابطه موضوع دیگری مطرح کرد مبنی بر اینکه قاعدتا قرارداد باید دو طرف داشته باشد و این که در قراردادی صندوق توسعه ملی بگوید اگر توانستیم مطالباتمان را از شخص ثالث وصول کنیم، سهم شما را خواهیم داد، علی القاعده این قرارداد محلی از اعراب نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه تنها بورس بلکه رییس جمهور و وزیر هم در جریان پرداخت پول هستند

نه تنها بورس بلکه رییس جمهور و وزیر هم در جریان پرداخت پول هستند