مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-06اقتصادي

اجرای طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده در استان سمنان


کارشناس مسئول توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده برای سومین سال متوالی در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان کارشناس مسئول توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده برای سومین سال متوالی در استان سمنان خبر داد.

نادیا رومینا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی در راستای تولید و مصرف محصولات کشاورزی گواهی شده و دارای استاندارد است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت منابع آب وخاک و کمک به پایداری منابع و حفاظت از آن برای نسل های آینده و همچنین ترویج روش ها و فنون جدید کشاورزی به منظور افزایش بهره وری از دیگر اهداف اجرایی این طرح است.

کارشناس مسئول توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه همراه با اجرای طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده در سراسر استان سمنان آموزش هایی نیز به زنان روستایی و بهره برداران ارائه شده است، تصریح کرد: گروه هدف در این طرح 121 نفر بوده که به 290 نفر روز در قالب این طرح آموزش لازم درزمینه تولید و مصرف محصولات گواهی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده در استان سمنان

اجرای طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده در استان سمنان