مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-06اقتصادي

تغییر کاربری ها در سراسر استان اردبیل رصد می شود


فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان ها با پشتیبانی اکیپ مجرب یگان حفاظت، - اراضی سازمان جهاد کشاورزی رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد توقف 41 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در این استان بودیم.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت امور اراضی سازمان تدابیر عملیات پیشگیرانه ای برای افزایش پوشش حفاظتی اراضی زراعی و مقابله با سوء استفاده فرصت طلبان و متخلفان قبل از آغاز تعطیلات و در ایام نوروزی در حوزه استحفاظی استان اتخاذ و عملیاتی کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به کارگیری 10 مورد گشت خودرویی یگان حفاظت اراضی کشاورزی با اعزام کارکنان مجرب و آموزش دیده در 10 شهرستان مورد هدف و گشت زنی های کیفی و هدفمند برای شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز را از اقدامات این یگان در تعطیلات نوروز عنوان کرد.

قاسمی افزود: برای آگاه سازی مردم از عواقب تغییر کاربری غیرمجاز و مقابله با فرصت طلبان از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و کانال های خبری معتبر استان تلاش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری ها در سراسر استان اردبیل رصد می شود

تغییر کاربری ها در سراسر استان اردبیل رصد می شود