مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-06اقتصادي

آغاز طرح ضیافت 1401 و ابلاغ دستورالعمل اجرایی به استان ها


مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و ابلاغ دستور العمل رییس سازمان تعزیرات حکومتی به مدیران کل استانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری گفت: نظر به اینکه یکی از راهبردهای دوره جدید سازمان تعزیرات حکومتی حضور موثر در بازار است، این مهم از طریق اجرای گشت های مشترک و سیار قابل تحقق خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: بر همین اساس دستورالعمل طرح ضیافت در 8 ماده و 7 تبصره تهیه و از سوی رییس سازمان به مدیران کل استانی ابلاغ شده است که در این طرح بر حضور حداکثری و موثر در سطح بازار و نظارت مستمر بر توزیع کالاهای هدف و مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید شده است.

وی در خصوص کالاهای هدف این طرح اظهار کرد: این طرح با محوریت نظارت بر گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، شیرینی جهات از جمله زولبیا و بامیه، سبزیجات، آش، حلیم و سایر کالاهایی که حسب وضعیت بومی هر استان مایحتاج عمومی در ماه مبارک رمضان محسوب می شود.

عسکری در پایان گفت: اولویت انجام بازرسی گشت های موضوع این دستورالعمل، مراکز عمده عرضه و فروش، میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی عمده و خرده فروشی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ضیافت 1401 و ابلاغ دستورالعمل اجرایی به استان ها

آغاز طرح ضیافت 1401 و ابلاغ دستورالعمل اجرایی به استان ها