مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-06اقتصادي

4 مطالبه رانندگان کامیون از زبان رییس سازمان راهداری


تثبیت قیمت لاستیک، روغن و قطعات یدکی کامیون و بهینه سازی موضوع بیمه راننده ها، مواردی است که از مطالبات کامیونداران است و در این باره سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این مطالبات را پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داریوش امانی درباره گلایه رانندگان ناوگان برون شهری اظهار داشت: نرخ کرایه  حمل و نقل عمومی جاده ای باتوجه به شرایط اقتصادی مشخص می شود زیرا در این بخش، سرمایه گذار بخش خصوصی و غیر دولتی است و ارزیابی کرایه ها بر اساس قیمت لاستیک، قطعات یدکی و نرخ تورم تعیین می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش از عید نوروز، رانندگان متقاضی افزایش کرایه ها بودند افزود: با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی نباید صورت گیرد ، قیمت ها در این بخش ثابت ماند.

وی افزود: در حال بررسی و برآورد هزینه های رانندگان هستیم که نهایتا جمع بندی نظر کارشناسان، به ستاد تنظیم بازار ارجاع شده و قیمت نهایی کرایه ها مشخص می شود؛ درصد افزایش قیمت، بستگی به نرخ تورمی دارد که بانک مرکزی اعلام می کند.

امانی در خصوص گلایه رانندگان در برخی از شهرها گفت: نرخ لاستیک ، روغن و قطعات یدکی دچار نوسانات قیمت است و برای تثبیت قیمت با وزارت صمت گفت و گوهایی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مطالبه رانندگان کامیون از زبان رییس سازمان راهداری

4 مطالبه رانندگان کامیون از زبان رییس سازمان راهداری