مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-06حوادث

سال گذشته 475 قزوینی در آسانسور محبوس شدند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در عملیات های سال گذشته آتش نشانی 3280 فقره عملیات امدادی و مهار آتش شرکت کردند و موفق به نجات 918 نفر شدند، - همچنین در بخش امداد و نجات بیشترین آمار مربوط به محبوس شدن 414 مورد و گیرکردن در آسانسور با 475 مورد بود.

قدیر موسی خانی با اشاره عملیات های آتش نشانی صورت گرفته در 15 روز نخست سال جاری، تصریح کرد: در این مدت 130 عملیات امداد و نجات و اطفای حریق رخ داده است که 91 مورد مربوط به امداد و نجات و 39 مورد آن مربوط به عملیات اطفای حریق بوده است.

وی افزود: در عملیات های انجام شده 69 نفر توسط آتش نشانان نجات یافته اند، در روز طبیعت و استقرار در نقاط مختلف شهر قزوین در حالت آماده باش بودیم و در این روز 6 عملیات انجام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قزوین باتوجه به حادثه های رخ داده در این مدت، تأکید کرد: بررسی حریق ها و حوادث رخ داده در منازل بیانگر این است که کانون بسیاری از آن ها آشپزخانه یا وسایل مرتبط با آن بوده که با رعایت نکات ایمنی بسیار ساده می توان از وقوع آن جلوگیری کرد، آشپزخانه قلب هر خانه و رعایت نکات ایمنی در این محیط بسیار حائز اهمیت است، اغلب خانم ها بیشترین وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند به همین دلیل باید درباره نکات ایمنی در آشپزخانه و وسایل خانه اطلاعاتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 475 قزوینی در آسانسور محبوس شدند

سال گذشته 475 قزوینی در آسانسور محبوس شدند