مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-06اقتصادي

اعطای تسهیلات اشتغال برای 3000 خانوار تحت پوشش کمیته امداد اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سال گذشته 3 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل از تسهیلات توسعه مشاغل خرد بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دشتی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این تعداد تسهیلات بالغ بر 51 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که در اختیار خانواده ها قرار داده شد.

وی سقف وام های خوداشتغالی را 100 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر موضوع افزایش سقف وام خوداشتغالی مطرح شده که امیدواریم با تحقق آن شاهد افزایش چشمگیر این نوع وام ها باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش و ایجاد مشاغل برای آنها از اولویت های کمیته امداد استان اردبیل است، تصریح کرد: امسال با تأسی به شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین سعی داریم تا تسهیلات و وام های اعطایی را به سمت ایجاد اشتغال در بستر دانش بنیان هدایت کنیم که خانواده های تحت پوشش در این امر بازوی اصلی تحقق شعار سال هستند.

دشتی به اجرای برنامه های متنوع در ایام سال اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری جشن رمضان در قالب رزمایش اطعام مهدوی با عنوان افطاری ساده با محوریت مراکز نیکوکاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغال برای 3000 خانوار تحت پوشش کمیته امداد اردبیل

اعطای تسهیلات اشتغال برای 3000 خانوار تحت پوشش کمیته امداد اردبیل