مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-06اقتصادي

قیمت گوشت منجمد دولتی در بازار کاهش یافت


جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد مخبر با اشاره به نوسان قیمت برخی اقلام در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان، بر نظارت دقیق بر بازار تاکید کرد و خواستار پیگیری و حساسیت بیشتری در این زمینه شد.

معاون اول رییس جمهور گفت : افزایش قیمت سالانه محصولات و کالاهای مختلف ساز و کار مشخصی دارد و نباید اجازه دهیم کالایی خارج از چارچوب های قانونی افزایش قیمت داشته باشد.

وی از دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه خواست تا در اسرع وقت راهکارهای لازم را برای کنترل نوسان قیمت در برخی از کالاهای اساسی مرتبط با ماه مبارک رمضان به کار بسته و گزارش آن را ارائه کنند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مطرح شده در جلسه مبنی بر تخلف برخی شرکت های تولید قند و شکر، از وزرای دادگستری و جهاد کشاورزی خواست شرکت های متخلف که تولیدات سال گذشته را در بازار عرضه نکرده و به دنبال فروش آن با قیمت سال جدید هستند شناسایی و با آنان برخورد شود.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، دادگستری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنگوی دولت حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت بازار و قیمت 100 قلم کالاهای منتخب در کشور ارائه و دلایل افزایش برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت منجمد دولتی در بازار کاهش یافت

قیمت گوشت منجمد دولتی در بازار کاهش یافت