مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-06فناوري

آیین نامه حمایت از پایان نامه های فوق لیسانس و دکتری در حوزه ICT ابلاغ می شود


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آیین نامه حمایت از پایان نامه های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حوزه ICT تا پایان فروردین ابلاغ می شود.

- به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان یکی از اقدامات این پژوهشگاه را در سال 1401 حمایت از پایان نامه های دانشجویان فوق لیسانس و دکتری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و اظهار داشت: آیین نامه های مربوط به حمایت از پایان نامه های مذکور، تا پایان فروردین ماه بررسی و ابلاغ شد.

وی با اشاره به تبیین برنامه های سال 1401 پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکالیف هر یک از بخش های پژوهشی و اداری این پژوهشگاه را به تفکیک ابلاغ و بر لزوم توجه به زمانبندی پروژه ها و اجرای آنها در قالب زمانبندی های مشخص شده تاکید کرد.

یزدانیان گفت: با توجه به سیاست های وزیر ارتباطات و لزوم فعالیت بیشتر و مؤثرتر پژوهشی و پژوهشگران، باید بر این موضوع متمرکز باشیم که پروژه های مصوب و در حال اجرای این پژوهشگاه در قالب زمانبندی خود به اتمام برسد و در جلسات هفتگی کنترل پروژه، روند اجرا پیگیری شود.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرط موفقیت برنامه های این پژوهشگاه را پیگیری و پایش مداوم دانست و اضافه کرد: در حوزه پیگیری نیازمند به دقت بیشتری هستیم و همه مدیران مجموعه نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه حمایت از پایان نامه های فوق لیسانس و دکتری در حوزه ICT ابلاغ می شود

آیین نامه حمایت از پایان نامه های فوق لیسانس و دکتری در حوزه ICT ابلاغ می شود