مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-06اقتصادي

کمک 7 میلیارد و 200 میلیونی مردم خراسان جنوبی به عتبات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از جمع آوری 7 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک های مردم استان به عتبات طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار مهر، موسی جوینده ظهر چهارشنبه در جلسه هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با وجود اینکه مجموع سرانه در نظر گرفته شده برای استان در سال 1399، سه میلیارد و 800 میلیون تومان بود پنج میلیارد و 800 میلیون تومان مردم استان برای بازسازی عتبات کمک کردند.

به گفته وی سال گذشته هم به دلیل شیوع و اینکه همه برنامه های ما در این باره تعطیل شد از نظر کمی و کیفی اتفاق بسیار خوبی در این زمینه افتاد به طوری که سرانه پنج هزار تومان کشوری در خراسان جنوبی با کمک های مردم به 9 هزار تومان افزایش یافت.

جوینده تصریح کرد: با وجود اینکه در همایش های سال های گذشته بیشترین میزان کمک در این باره 20 تا 30 میلیون تومان بود، افرادی با حضور در ستاد استان 100 میلیون تومان کمک می کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف برای جمع آوری کمک های مردمی به عتبات عالیات اظهار کرد: اجرای طرح برکت شامل کشاورزان و کارمندان و اصناف می شود که کشاورزان با وقف اشجار و محصولات خود و اصناف با اختصاص درصدی از درآمد و کارمندان دولت هم با کسر بخشی از حقوق خود به بازسازی عتبات کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیارد و 200 میلیونی مردم خراسان جنوبی به عتبات

کمک 7 میلیارد و 200 میلیونی مردم خراسان جنوبی به عتبات