مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-06سياسي

توسعه مشارکت های مردمی، اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد


با وجود اینکه خراسان جنوبی از نظر سرانه کمک به اعتاب مقدسه در رتبه برتر کشوری قرار دارد، توسعه مشارکت های مردمی در این زمینه اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود اینکه خراسان جنوبی از نظر سرانه کمک به اعتاب مقدسه در رتبه برتر کشوری قرار دارد، توسعه مشارکت های مردمی در این زمینه اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه 17 فروردین در نشست هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی که با محوریت بررسی و تصویب برنامه های سال 1401 برگزار شد، افزود: خراسان جنوبی، مردمانی با اصالت، متدین و فرهنگی دارد و هرچند به لحاظ سطح درآمدی و وضعیت اقتصادی به نسبت سایر استان ها، جایگاه پایین تری دارند اما از نظر کمک به ستاد عتبات عالیات، پیشتاز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: اینکه سرانه کمک های مردمی در برخی شهرهای استان با بیش از 209 و 120 درصد رشد مواجه بوده، با وجود شرایط اقتصادی که در سال 1400 داشتیم، شگفت آور است و اینکه بتوانیم گستره مشارکت مردم را بالا ببریم دارای ارزش خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر در حال حاضر این حجم از کمک ها برای مثال از حدود 30 درصد جمعیت خراسان جنوبی به دست می آید، در پایان سال جاری این عدد بیشتر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشارکت های مردمی، اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد

توسعه مشارکت های مردمی، اولویت کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد