مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-06اقتصادي

بیش از 1500 کیلوگرم فرآورده خام دامی در بیرجند کشف شد


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت های دامپزشکی بیش از هزار و 500 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی از مراکز عرضه این شهرستان کشف و ضبط شد.

- حسن علیزاده اظهار کرد: این مقدار فرآورده دامی غیربهداشتی در پی بازدیدهای مستمر و منظم ناظران بهداشتی شبکه دامپزشکی کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، وی گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی و افزایش مصرف مواد غذایی کارشناسان دامپزشکی از واحدهای عرضه، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها و مراکز قطعه بندی و بسته بندی بازدیدهای مستمر دارند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ و تامین امنیت غذایی و بهداشت عمومی جامعه طرح تشدید نظارت ها که از اسفند سال گذشته آغاز شد تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن چهار رقمی 1512 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع از طرف کارشناسان دامپزشکی اقدام شود.

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر عرضه و تولید فرآورده های خام دامی در استان خراسان جنوبی با راه اندازی اکیپ های ثابت و سیار از 14 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان ماه رم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 کیلوگرم فرآورده خام دامی در بیرجند کشف شد

بیش از 1500 کیلوگرم فرآورده خام دامی در بیرجند کشف شد