مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-06بين الملل

ائتلاف سعودی آتش بس سازمان ملل را در آب ها نقض کرد


شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف سعودی با نقض آتش بس سازمان ملل در آب ها، یک کشتی حامل سوخت را به رغم دریافت مجوز از سازمان ملل توقیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت نفت یمن، عصر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که ائتلاف سعودی آتش بس دوماهه یمن را در آب ها نقض کرده است.

بنابر گزارش شبکه المسیره ، شرکت نفت یمن در این خصوص اعلام کرد: با نادیده گرفتن و نقض آتش بس سازمان ملل، ائتلاف متجاوز کشتی امدادی دیتونا [حامل] دیزل را توقیف و خودسرانه آن را به مجاورات سواحل جیزان هدایت کرده است .

شرکت نفت یمن همچنین اضافه کرد: شمار کشی های تحت توقیف در نزد ائتلاف متجاوز به سه کشتی نفتی رسیده در حالی که تمام آن ها مورد بازرسی  قرار گرفته بودند و از سازمان ملل مجوز داشتند .

عصام المتوکل سخنگوی شرکت نفت یمن پیش از این اعلام کرده بود که کمیته UNVIM وابسته به سازمان ملل متحد به کشتی دیتونا پس از انجام بازرسی های لازم برای پهلو گرفتن در بندر یمن مجوز داده است.

او خبر داده بود که این کشتی حامل 29,934 تن سوخت است و برای پهلو گرفتن در بندر الحدیده مجوز دریافت کرده است.

این در حالی بود که یحیی شرف الدین نائب رییس سازمان بنادر دریای سرخ نیز، روز گذشته (سه شنبه)، خبر داد که ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی همچنان در آزادسازی کشتی های نفتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی آتش بس سازمان ملل را در آب ها نقض کرد

ائتلاف سعودی آتش بس سازمان ملل را در آب ها نقض کرد