مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-06اقتصادي

خراسان جنوبی ها بیش از 7 میلیارد تومان به عتبات عالیات کمک کردند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم این استان با وجود وضعیت اقتصادی فعلی، سال گذشته هفت میلیارد و 200 میلیون تومان به اعتاب مقدسه کمک کردند که مانند گذشته جزو استان های پیشتاز در کشور هستیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم این استان با وجود وضعیت اقتصادی فعلی، سال گذشته هفت میلیارد و 200 میلیون تومان به اعتاب مقدسه کمک کردند که مانند گذشته جزو استان های پیشتاز در کشور هستیم.

موسی جوینده، امروز چهارشنبه 17 فروردین در نشست هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی که با حضور استاندار و محوریت بررسی و تصویب برنامه های سال 1401 برگزار شد، افزود: آنچه به صورت کشوری به عنوان سرانه برای استان ها مشخص شده برای هر نفر پنج هزار تومان بوده اما مردم خراسان جنوبی با کمک سه میلیارد و 800 میلیون تومانی در سال 99 و هفت میلیارد و 200 میلیون تومانی در سال 1400 سرانه استان را به بالای 9 هزار تومان رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در سال های قبل از کرونا برنامه های متفاوتی تحت عنوان همایش، پرچم گردانی و جلسات با اصناف و اقشار برگزار می شد، اما با شیوع کرونا این برنامه ها تعطیل شد و مردم همچنان پیشتاز بوده اند و از نظر کمی و کیفی نمود پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ها بیش از 7 میلیارد تومان به عتبات عالیات کمک کردند

خراسان جنوبی ها بیش از 7 میلیارد تومان به عتبات عالیات کمک کردند