مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-06اقتصادي

نوسازی 156 تاکسی فرسوده در همدان/ فرسودگی 65 درصد ناوگان


مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از نوسازی 156 تاکسی طی سال گذشته در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر 65 درصد ناوگان شهر همدان فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.

- محمود حضرتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از نوسازی 156 تاکسی در همدان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته دو برابر سهمیه ای که برای نوسازی تاکسی ها اختصاص یافته یعنی 156 خودرو نوسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در حال پیگیر نوسازی تعدادی از تاکسی های سطح شهر همدان هستیم و هنوز ابلاغیه ای از سوی شرکت های خودروساز و اتحادیه تاکسیرانی نشده است گفت: از مسوولان درخواست داشتیم تا پیگیر بالا بودن درصد وام نوسازی تاکسیداران باشند چراکه با 40 یا 50 میلیون تومان امکان نوسازی خودرو نیست.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 65 درصد ناوگان شهر همدان بیش از 18 سال عمر دارند و نیاز به نوسازی این خودروهاست افزود: در حال حاضر عمده درآمد روزانه تاکسیداران صرف حفظ و نگهداری خودروها می شود و بر همین اساس از درآمد موجود ناراضی هستند و نیاز به نوسازی خودروهایشان است تا هزینه ها کاهش یابد.

وی بیان کرد: استفاده از خودروهای فرسوده علاوه بر مسائل زیست محیطی و صدمه به منظر شهری، با توجه به اینکه روزانه پیمایش شهری زیادی دارند می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 156 تاکسی فرسوده در همدان/ فرسودگی 65 درصد ناوگان

نوسازی 156 تاکسی فرسوده در همدان/ فرسودگی 65 درصد ناوگان