مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-06سياسي

ضرورت توزیع عادلانه سرمایه گذاری در شهرستان های استان کرمان


نماینده مردم رفسنجان و انار در دیدار با وزیر صمت گفت: در برخی شهرهای استان بیش از 250 طرح سرمایه گذاری شده اما در مناطق دیگر عدد سرمایه گذاری تک رقمی است و باید توزیع عادلانه سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در دیدار با وزیر صمت گفت: در برخی شهرهای استان بیش از 250 طرح سرمایه گذاری شده اما در مناطق دیگر عدد سرمایه گذاری تک رقمی است و باید توزیع عادلانه سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در جلسه با وزیر صمت که جمعی از نمایندگان استان کرمان هم حضور داشتند، بر توزیع عادلانه سرمایه گذاری در حوزه صنایع تأکید کرد و اظهار داشت: در یک نقطه از استان سرمایه گذاری تک رقمی است اما در بخش دیگری از استان سه رقمی و این نامتوازن بودن سرمایه گذاری باید برطرف شود.

وی با تأکید بر تمرکزدایی از پایتخت، خواستار انتقال دفاتر شرکت ها به شهرستان ها شد و گفت: دفتری را که با 40 نفر نیرو در رفسنجان می توان اداره کرد در تهران با صدها نیرو و هزینه های بالا اداره می شود که ضرورت دارد مس هم مانند فولاد مبارکه اصفهان دفتر خود را به شهرستان انتقال دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توزیع عادلانه سرمایه گذاری در شهرستان های استان کرمان

ضرورت توزیع عادلانه سرمایه گذاری در شهرستان های استان کرمان