مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 19:172022-04-06فرهنگي

از «دورهمی» تا «فریاد خاموش»


با شروع نیمه دوم فروردین ماه چند اثر نمایشی تازه در مجوعه تئاتر شهر، تالار حافظ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش فریاد خاموش یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و به کارگردانی محمدهادی عطایی در تالار سایه این مجموعه اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در نمایش فریاد خاموش محسن سالاری، پیمان محسنی، سارا زکریانژاد و محمدهادی عطایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

این در حالی است که امیرسپهر تقی لو مجری طرح، سیدعماد عامری مدیر تولید، علی کوزه گر طراح نور، خدیجه عطایی طراح لباس، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین انصافی موسیقی و رضا رضایی دستیار طراح دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

این اثر که چندی پیش در بخش بازیگری جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی نیز جوایزی را دریافت کرده، در جشنواره تئاتر مقاومت هم ضمن دریافت جوایز رتبه اول دوم و سوم بازیگری مرد، رتبه سوم کارگردانی، رتبه اول موسیقی، در بخش طراحی نور و طراحی صحنه نیز مورد قدردانی گرفته است.

محمدهادی عطایی که طی سال های اخیر به عنوان بازیگر در بسیاری از پروژه های نمایشی و تلویزیونی حضور مستمری داشته، درتوضیحات مختصری پیرامون این نمایش گفت: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «دورهمی» تا «فریاد خاموش»

از «دورهمی» تا «فریاد خاموش»