مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-06اقتصادي

توزیع 34 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان ساوه ای


رییس کمیته امداد ساوه از توزیع 34 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حسین ذبیحی عصر امروز با اشاره به سومین سال اجرای طرح اعلام نیازمندان در شهرستان ساوه گفت: این طرح در ماه مبارک رمضان برای سومین سال در ساوه و با مشارکت موکب های سطح شهر و مراکز نیکوکاری در حال اجراست و هدف از آن اطعام مددجویان با غذای گرم در وعده افطار است.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده تا پایان ماه رمضان 34 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود، افزود: در این طرح با جمع آوری نذورات خرد سطح شهرستان و پخت در آشپزخانه مرکزی 4300 خانوار تحت پوشش با حفظ کرامت انسانی اطعام خواهند شد.

رییس کمیته امداد ساوه افزود: با فعالیت 27 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان، فرآیند توزیع غذا در محله های زیر پوشش هر مرکز انجام خواهد شد.

ذبیحی در ادامه با اشاره به زیرپوشش بودن 8 هزار و پانصد نفر ادامه داد: 64 درصد مددجویان در ساوه را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و طبق آمار 75 درصد مددجویان ساکن شهر و مابقی در روستاها زندگی می کنند.

وی از پرداخت 422 مورد وام اشتغال در سال قبل در راستای توانمندسازی مددجویان خبرداد و گفت: امسال پیش بینی می کنیم بودجه وام قرض الحسنه اشتغال به دو برابر افزایش پیدا کند و در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان ساوه ای

توزیع 34 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان ساوه ای