مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 22:072022-04-06سياسي

دشمن با حادثه حرم رضوی به دنبال ایجاد اختلاف است/دولت امور مهاجرین را ساماندهی کند


به خاطر حوادثی که در اطراف کشور ایران روی می دهد ایران به کشوری مهاجرپذیر تبدیل شده است به همین خاطر از دولت محترم انتظار داریم امور مهاجرین را در یک سازمان و نهاد مشخص ساماندهی کند تا از ورود افراد ناباب در مهاجرت های غیرقانونی .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: به خاطر حوادثی که در اطراف کشور ایران روی می دهد ایران به کشوری مهاجرپذیر تبدیل شده است به همین خاطر از دولت محترم انتظار داریم امور مهاجرین را در یک سازمان و نهاد مشخص ساماندهی کند تا از ورود افراد ناباب در مهاجرت های غیرقانونی جلوگیری شود و حدود اقامت و مسائل دیگر مهاجرین شفاف شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در روز چهارم ماه مبارک رمضان، در ادامه سلسله مباحث تفسیر سوره عنکبوت در حرم حضرت معصومه (س)، با اشاره به حادثه روز گذشته حرم مطهر رضوی عنوان کرد: حادثه دیروز در حرم رضوی کار دشمن است و دشمن هم تمام هدفش ایجاد اختلاف و درگیری است و باید مواظب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم و موجب درگیری و تفرقه نشویم.

وی بابیان اینکه در کشور ایران اختلاف ملیتی، قومیتی و مذهبی وجود دارد و این یک امر طبیعی است و اهل سنت در کنار شیعیان به خوبی زندگی می کنند، تأکید کرد: دنیا بازار اختلاف قومیت های ملی، مذهبی، زبانی و فرهنگی است و نباید به خاطر بعضی مسائل احساساتی شویم و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با حادثه حرم رضوی به دنبال ایجاد اختلاف است/دولت امور مهاجرین را ساماندهی کند

دشمن با حادثه حرم رضوی به دنبال ایجاد اختلاف است/دولت امور مهاجرین را ساماندهی کند