مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 22:272022-04-06اقتصادي

توقف 41 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی در اردبیل


فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از توقف 41 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل؛ رضا قاسمی در تشریح اقدامات انجام یافته در طول تعطیلات عید نوروز امسال، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مدت یک سال گذشته، تعداد 811 مورد توقف عملیات برای متخلفین در سراسر استان صادر و 444 مورد به صورت تبصره 2 ماده 10، اعاده زمین به حالت اولیه شده است.

وی افزود: یگان حفاظت امور اراضی سازمان، تدابیر پیشگیرانه ای برای افزایش پوشش حفاظتی اراضی زراعی و مقابله با فرصت طلبان و متخلفان را در ایام نوروزی در حوزه استحفاظی استان اتخاذ و عملیاتی کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: بکارگیری 10 مورد گشت خودرویی یگان حفاظت اراضی کشاورزی با اعزام کارکنان مجرب و آموزش دیده در 10 شهرستان مورد هدف و گشت زنی های کیفی و هدفمند برای شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز از دیگر اقدامات این یگان در تعطیلات نوروز است.

مردم تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به سامانه 131 اطلاع دهند رضا قاسمی گفت: در راستای پیشگیری و آگاه سازی مردم از عواقب انجام تغییرکاربری غیرمجاز و مقابله با فرصت طلبان، قبل از آغاز تعطیلات نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 41 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی در اردبیل

توقف 41 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی در اردبیل