مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-06سياسي

یک طرفه بودن برخی خیابانهای ارومیه نیازمند بازنگری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: یک طرفه بودن برخی نقاط و خیابانهای شهر ارومیه نیازمند بازنگری جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر رهبردین عصر چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر، شورای هماهنگی ترافیک و مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی، افزود: روند تسهیل و کاهش ترافیک شهری از ضروریات بوده و یک طرفه شدن برخی از نقاط و خیابان ها در ارومیه شاید در ظاهر موجب کاهش بار ترافیکی مکان های مورد نظر شده، اما نیازمند یک بازنگری جدی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اکثریت تصادفات منجر به فوت استان در ابتدای سال جاری، در جاده های فرعی آذربایجان غربی روی داده است، ادامه داد: تجهیز و نوسازی ماشین آلات راهداری از ابتدای سال در اولویت بوده و تدابیر لازم بخصوص برای ماه های سرد سال از هم اکنون اندیشیده شود.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از اعتبارات ملی برای بهسازی و تعریض جاده های استان، خاطرنشان کرد: با تجمیع استقرار مجموعه هایی چون راهداری، اورژانس و هلال احمر در پایگاه های بین راهی، بهره وری و ارائه خدمات به مردم افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین بهبود وضعیت کمی و کیفی دوربین های مستقر در جاده ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه بودن برخی خیابانهای ارومیه نیازمند بازنگری است

یک طرفه بودن برخی خیابانهای ارومیه نیازمند بازنگری است