مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-06سياسي

ظرفیت های بالقوه ازنا برای تحقق شعار سال شناسایی شود


در رابطه با شعار سال نباید منتظر بخشنامه یا ابلاغیه بود بلکه باید در این خصوص یک قدم جلو باشیم.

- ایسنا/لرستان امام جمعه ازنا گفت: در رابطه با شعار سال نباید منتظر بخشنامه یا ابلاغیه بود بلکه باید در این خصوص یک قدم جلو باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی ازنا که امروز 17 فروردین ماه برگزار شد، با تأکید بر تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، اظهار کرد: در رابطه با شعار سال نباید منتظر بخشنامه یا ابلاغیه بود بلکه باید در این خصوص یک قدم جلو باشیم، چنانچه کسب اطلاعات در زمینه شناسایی نخبگان جهت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را اعلام کرده و توقع داریم همه ادارات و دستگاه ها در این زمینه پیشتاز باشند.

وی با بیان اینکه شعار سال باید به خوبی برای مردم تببین شده و ظرفیت بالقوه شهرستان در عملیاتی کردن شعار سال به منصه ظهور گذاشته شود، به مسئله عفاف و حجاب در سطح شهرستان ازنا اشاره کرد و افزود: اگرچه وضعیت حجاب و عفاف در سطح شهرستان ازنا قابل مقایسه با دیگر شهرها نیست اما باید با تلاش تمامی ادارات و دستگاه ها و با ارائه برنامه های مختلف، جایگاه عفاف و حجاب در سطح شهر بیش از گذشته رشد یابد.

امام جمعه ازنا با ابراز خرسندی از دلسوزی و نگرانی مردم در خصوص مسئله حجاب در این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید طی برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بالقوه ازنا برای تحقق شعار سال شناسایی شود

ظرفیت های بالقوه ازنا برای تحقق شعار سال شناسایی شود