مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-07اقتصادي

جشن گلریزان در خلخال برگزار می شود/ کمک 25 میلیاردی خلخالی ها در گلریزان سال گذشته


روز 28 فروردین، جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی در خلخال برگزار می شود.

- علی نباتی، رییس دادگستری خلخال  صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: روز 28 فروردین، جشن  گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی در خلخال برگزار می شود.

وی افزود: در جشن گلریزان امسال با نوعدوستی مردم شهرستان، هفت زندانی جرائم غیرعمد و مالی در شهرستان خلخال آزاد خواهند شد.

رییس دادگستری خلخال بیان کرد: در چند سال اخیر، شهرستان خلخال رتبه اول استانی در جشن گلریزان را کسب کرده و در 2 سال گذشته، این  جشن به صورت مجازی برگزار شده است.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در جشن گلریزان امسال با همت مردم خلخال و بخش های تابعه، خوشحالی را به خانواده زندانیان هدیه نماییم.

نباتی با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی این امر بزرگ و نیک اندیشانه تصریح کرد: این جشن همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و با تأسی از سیره آن حضرت، برگزار و مهربانی و کمک مومنانه مردم شهرستان خلخال در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی گفت: درسال گذشته بیش از 25 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان دارای جرائم غیرعمد مالی جمع آوری شده و مردم اطمینان داشته باشند که کمک های آنان صرفا در این راه هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان در خلخال برگزار می شود/ کمک 25 میلیاردی خلخالی ها در گلریزان سال گذشته

جشن گلریزان در خلخال برگزار می شود/ کمک 25 میلیاردی خلخالی ها در گلریزان سال گذشته