مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-07بين الملل

انگلیس خودروهای زرهی به اوکراین ارسال می کند


وزارت دفاع انگلیس در حال برنامه ریزی برای ارسال خودروهای زرهی به اوکراین بعنوان بخشی از عملیات نبرد با روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تلاش های غرب برای تجهیز اوکراین به منظور مقابله با روسیه، روزنامه انگلیسی تایمز انگلیس گزارش کرد که انگلیس در حال برنامه ریزی برای ارسال خودروهای زرهی به اوکراین است.

در این گزارش آمده است گزینه هایی که وزارت دفاع انگلیس برای ارسال به اوکراین تحت بررسی قرار داده است شامل یک وسیله نقلیه گشت زنی حفاظت شده چون ماستیف یا خودرویی چون جکل می شود که می توان از آن بعنوان یک خودروی گشت زنی شناسایی یا دوربرد استفاده کرد.

روزنامه تایمز به نقل از یک منبع دفاعی انگلیس گزارش کرد که وسایل نقلیه مذکور فاقد تجهیزات حساس هستند و ارتش انگلیس برای ارائه نکات آموزشی استفاده از این خودروهای زرهی به اوکراین اعزام می شوند.

این روزنامه انگلیسی همچنین گزارش کرده است که مقام های دفاعی انگلیس طی روزهای آینده حمایت های بیشتر از اوکراین از جمله در خصوص ارسال موشک های ضدتانک و ضدهواپیما به این کشور اروپایی را اعلام خواهند کرد.

پس از خروج نیروهای روسیه از شهرهای حومه کی یف، اوکراین و همپیمانان غربی این کشور، سناریوی جدیدی را برای متهم کردن روسیه به قتل عام غیرنظامیان به راه انداختند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس خودروهای زرهی به اوکراین ارسال می کند

انگلیس خودروهای زرهی به اوکراین ارسال می کند