مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-07اقتصادي

ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی شهر زابل شتاب می گیرد


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اعلام این خبر در بازدید از حاشیه شهر زابل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت محله امیر آباد از بهمن ماه سال گذشته با فعالیت ماشین آلات استان آغاز شده و پیش بینی می شود در فاز نخست به میزان 40 هزار متر مربع زیرسازی .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اعلام این خبر در بازدید از حاشیه شهر زابل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت محله امیر آباد از بهمن ماه سال گذشته با فعالیت ماشین آلات استان آغاز شده و پیش بینی می شود در فاز نخست به میزان 40 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت انجام و 5000 متر مربع معبر کفسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سهرابی افزود: بازدید میدانی و حضور در این مناطق با هدف تسهیل و تسریع در امر ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی انجام شده است.

وی ادامه داد: زابل با دارا بودن 18 محله حاشیه نشین و جمعیت ساکن 74029 نفر که معادل 37 درصد جمعیت شهری آن را تشکیل میدهد ، پس از زاهدان و چابهار در دستورکار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: امیرآباد با مساحت 60 هکتار ، 910 نفر جمعیت و 215 خانوار ساکن به عنوان اولین محله ، به عنوان نقطه آغاز طرح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انتخاب گردیده است و امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی شهر زابل شتاب می گیرد

ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی شهر زابل شتاب می گیرد