مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-07سياسي

بم ظرفیت های خوبی در جهت تحقق شعار سال دارد


فرماندار بم با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: زیرساخت ها وظرفیت های موجود در شهرستان بم از جمله صنعت، گردشگری و کشاورزی می توانند تحول بسیار خوبی در راستای تحقق شعار سال ایجاد کنند.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم با اشاره به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین گفت: زیرساخت ها وظرفیت های موجود در شهرستان بم از جمله صنعت، گردشگری و کشاورزی می توانند تحول بسیار خوبی در راستای تحقق شعار سال ایجاد کنند.

هادی شهسوار پور ضمن اشاره به شعار سال بیان کرد: ابتدای هرسال می توان فهمید این شعارها در دراستای پیشبرد کشور است که تمام مسئولان باید مد نظر قرار بدهند وگامهای موثری بردارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر روی موضوعات اقتصادی تاکید دارند که نشان می دهد اقتصاد بحث بنیادی کشور است و تحقق شعار امسال، ما را به سمت عدالت محوری و رقابت پذیری در تولید سوق می دهد.

فرماندار بم بیان کرد: زمانی که تولید با دانش بنیان عجین شود بهره وری، اشتغال و صرفه جویی صورت خواهد گرفت و همچنین تولید با کیفیت تری نیز وارد بازار می گردد.

فرماندار بم ادامه داد: در شهرستان بم سه ظرفیت مهم کشاورزی، گردشگری و صنعت وجود دارد که اگر از اساس و پایه دانش بنیان شوند تاثیر بیشتری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بم ظرفیت های خوبی در جهت تحقق شعار سال دارد

بم ظرفیت های خوبی در جهت تحقق شعار سال دارد