مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-07سياسي

9 کلیدواژه برای تحقق «کرامت شهر» در ساری تعریف شده است


فرماندار ساری با اشاره به تعریف 9 کلیدواژه برای تحقق کرامت شهر در ساری را از مهمترین برنامه ها و رویکردهای مدیریت در شهرستان ساری بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نوبخت صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به نامگذاری سال جاری به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت: همه برنامه ها و مقدمات در مجموعه مدیریت شهری براین محور استوار خواهد بود.

وی با اظهار اینکه دولت سیزدهم خود را متعهد به مدیریت منابع می داند، همه مدیران باید با کار شبانه روزی و نگاه جهادی در تحقق شعار سال گام بردارند، افزود: تحول گر و تحول خواهی از ویژگی های دولت مردمی است و تحول باید با حرکت جهادی محقق شود.

وی شناسایی موانع و حرکت در مسیر انقلاب را از جمله رویکردها برشمرد و گفت: شأن ما در خدمتگزاری به مردم، قانوگرایی و اخلاص مشخص می شود و آنچه که می تواند رضایت و رفاه ایجاد کند، قانونگرایی است و این روح را در اندیشه ها و نگاه نبوی و حسینی می بینیم.

فرماندار ساری یادآور شد: قانون رابطه بین مجریان، حوزه تقینینی و دیگران را مشخص می کند و همه باید در مسیر قانونی حرکت کنیم تا به جامعه مهدوی و زیستمان مهدوی برسیم تا به تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کلیدواژه برای تحقق «کرامت شهر» در ساری تعریف شده است

9 کلیدواژه برای تحقق «کرامت شهر» در ساری تعریف شده است