مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-07دانش

هماهنگی دفتر علوم انسانی و معاونت آموزشی وزارت علوم برای سیاست گذاری های جدید


وزیر علوم تحقیقات و فناوری از هماهنگی دفتر علوم انسانی و معاونت آموزشی این وزارتخانه برای سیاست گذاری های جدید در این رشته های تحصیلی خبر داد.

- محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تقسیم فناوری به دو دسته سخت و نرم، گفت: فناوری سخت مربوط به رشته های علوم طبیعی است تا ایده های خود را به پدیده و محصول و نوآوری تبدیل کنند.

برای رشته های علوم انسانی فناوری نرم داریم تا متخصصان با توجه به دانش خود محصولاتی از جنس نرم در شاخه های مختلف اعم از فیلم، کتاب، داستان، شیوه مدیریتی و سیاست گذاری های جدید تولید کنند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام دنیا برای تضمین پیشرفت کشور به رشته های علوم انسانی توجه ویژه ای شده و نخبه ترین افراد جامعه را به سمت رشته های علوم انسانی هدایت می کنند، گفت:وظیفه رشته های علوم انسانی، مدیریت و سیاست گذاری برای کلان جامعه است.

به گفته زلفی گل، اگر به رشته های علوم انسانی توجه شود و از ظرفیت آنها درست استفاده شود، این فرمان مقام معظم رهبری در راستای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی می تواند به بهترین شکل خود چه در ایجاد فناوری، چه در ایجاد سیاست گذاری و ارائه راهبردها و برنامه های جدید تحقق پیدا کند و شاهد تحولی جدی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی دفتر علوم انسانی و معاونت آموزشی وزارت علوم برای سیاست گذاری های جدید

هماهنگی دفتر علوم انسانی و معاونت آموزشی وزارت علوم برای سیاست گذاری های جدید