مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-07سياسي

دشمن به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است


حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای درباره حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی اعلام کرد که دشمنان به دنبال ایجاد فضای وحشت، آشوب و ناامنی در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنْتُمْ عَلَی شَفَا حُفْرَهٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ (آیه 103 سوره آل عمران) و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگِ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکتِ نعمتِ او، برادر شدید! و شما بر لبِ حفره ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار می سازد؛ شاید پذیرای هدایت شوید.

در سومین روز ماه مبارک رمضان، جنایت دیگری از عوامل استکبار جهانی رقم خورد.

در ماه حرام و در حرم امن رضوی، سه تن از روحانیون روزه دار از سوی یک عنصر وهابی مورد سوء قصد قرار گرفته و یکی از مضروبین به فیض شهادت نائل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است

دشمن به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است