مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-07سياسي

پدافند غیرعامل برای مصون سازی زیرساخت ها در استان سمنان محقق شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر رعایت الزامات پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل برای مصون سازی زیرساخت ها در استان باید محقق شود.

- ، احمد ریواده صبح پنج شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه پدافند غیرعامل باید در اجرای طرح ها و پروژه ها دیده شود، ابراز داشت: دشمن از تمامی ظرفیت های خود را برای نفوذ استفاده می کند لذا با توجه به پیشرفت تکنولوژی نوع دفاع نیز باید به روز شود که وجود پدافند غیرعامل برای مقابله با بحران ها امری ضروری است.

وی بابیان اینکه رعایت ملاحظات و الزامات پدافند غیرعامل اصل ضروری و انکار ناپذیر است، افزود: با درک این موضوع پدافند غیر عامل برای مصون سازی زیرساخت ها در استان سمنان می بایست محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه دستگاه های مهم و حیاتی نه تنها در جنگ بلکه باید برای مقابله با بحران های طبیعی نیز کاملاً آماده باشند، ابراز داشت: بسیاری از دستگاه های اجرایی استان به مولدهای برق مجهز شدند تا در زمان قطعی برق خدمات دهی متوقف نشود لذا اجرایی شدن آن باید مورد رصد قرار گیرد.

ریواده بابیان اینکه عملیاتی شدن اصول پدافند غیرعامل نیازمند تلاش بیشتر همه ارکان جامعه و به خصوص دستگاه های ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل برای مصون سازی زیرساخت ها در استان سمنان محقق شود

پدافند غیرعامل برای مصون سازی زیرساخت ها در استان سمنان محقق شود