مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-07سياسي

11 کارگروه پدافند غیرعامل در استان سمنان فعال است


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه 11 کارگروه پدافند غیرعامل در استان فعال است، گفت: رصد مستمر و شناسایی آسیب پذیری ها در مقابل تهدیدات از جمله وظایف این کارگروه است.

- ، ایرج کارخایی صبح پنج شنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه یازده کارگروه تخصصی ذیل شورای پدافندغیرعامل استان با مسئولیت مدیران کل دستگاه های در استان فعال است، ابراز داشت: رصد مستمر و شناسایی آسیب پذیری ها در مقابل تهدیدات و برنامه ریزی و پیگیری برای کاهش آسیب ها در حوزه های مختلف از جمله وظایف آن ها است.

وی بابیان اینکه برگزاری شورای پدافندغیرعامل شهرستان ها با مسئولیت فرمانداران در دستور کار است، افزود: اجرای این اقدامات برای مقابله با انواع تهدیدات دشمنان و عامل اثرگذار در حفظ سرمایه ها و دارایی های مادی و معنوی کشور ضروری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری ها باید در اجرا و رعایت اصول و ضوابط پدافند غیرعامل حرکت کنند، ابراز داشت: برای مصون سازی از انواع تهدیدات اجرای پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد اساسی امری اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کارگروه پدافند غیرعامل در استان سمنان فعال است

11 کارگروه پدافند غیرعامل در استان سمنان فعال است