مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-07اجتماعي

ظرفیت آموزش مجازی مدارس همچنان حفظ شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و با تاکید بر استفاده از فرصت های موجود دراین بخش گفت: - ظرفیت آموزش مجازی کودکان و نوجوانان که در دوران کرونا فعال شد در کنار آموزش حضوری حفظ شود.

احسان کامرانی صبح امروز (18 فروردین ماه) در دیدار با مدیر کل و معاونین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق محروم و کم برخوردار استان برای بهره مندی کودکان و نوجوانان این مناطق از برنامه های آموزشی کانون نیازمند برنامه ریزی و اهتمام ویژه است.

وی اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها از ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اطلاع ندارند و اطلاع رسانی در این زمینه جهت آگاهی مردم برای استقبال بیش از پیش از برنامه های این نهاد فرهنگی ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی مهمترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و برنامه ریزی برای اوقات فراغت سالم و شاداب برای کودکان و نوجوانان نیز از جمله دیگر رسالت های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آموزش مجازی مدارس همچنان حفظ شود

ظرفیت آموزش مجازی مدارس همچنان حفظ شود