مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-07فرهنگي

وبینار 2 روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» برگزار می شود


اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی وبینار «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» را برگزار می کند.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی وبینار دو روزه بررسی تئاتر انقلاب اسلامی طی روزهای شنبه بیستم و یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه توسط دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزارخواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته از ساعت 16 تا 19 روز شنبه بیستم فروردین وبینار زیبایی شناسی تئاتر انقلاب اسلامی به دبیری فرزاد معافی غفاری پژوهشگر و مدرس دانشگاه، با سخنری حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، علی منتظری، محمدعلی خبری، هوشنگ توکلی و محمود فرهنگ برگزار می شود.

نقش استان ها در تئاتر انقلاب اسلامی عنوان موضوع روز دوم وبینار بررسی تئاتر انقلاب اسلامی است که از ساعت 16 تا 19 روز یکشنبه بیست و یکم فروردین برگزار خواهد شد.

در این وبینار تخصصی که دبیری آن بر عهده سعید اسدی مدرس دانشگاه و مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی است، علی رضایی از استان هرمزگان، جهانشیریار احمدی از استان بوشهر، رضا میرمعنوی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار 2 روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» برگزار می شود

وبینار 2 روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» برگزار می شود