مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-07حوادث

صنوف متخلف در ماه رمضان پلمب می شوند/سینماها می توانند تا سحر فعالیت کنند


رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان گفت: با افزایش واحدهای گشتی پلیس هرمزگان واحدها و صنوف متخلف در ماه مبارک رمضان شناسایی و با پلمب از ادامه فعالیت شان جلوگیری می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان گفت: با افزایش واحدهای گشتی پلیس هرمزگان واحدها و صنوف متخلف در ماه مبارک رمضان شناسایی و با پلمب از ادامه فعالیت شان جلوگیری می شود.

سرهنگ رضا سبزواری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازرسی نامحسوس پلیس از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان از آن ها خواست نکات ذیل را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه کلیه واحدهای صنفی مسافر پذیر براساس طرح زمان بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ملزم به فعالیت بوده و رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری الزامی و در صورت تخلف واحد صنفی پلمب خواهد شد، افزود: کلیه واحدهای صنفی جگرکی، آبمیوه و بستنی، ساندویچی و پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا ساعتی قبل از اذان مغرب بوده و در صورت فعالیت نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه کلیه کافی شاپ ها و رستوران های داخل هتل ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت استتار کامل بوده و در ضمن حق پذیرش مشتریان خارج از مسافرین همان هتل نخواهند داشت، بیان کرد: هرگونه تظاهر به روزه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف متخلف در ماه رمضان پلمب می شوند/سینماها می توانند تا سحر فعالیت کنند

صنوف متخلف در ماه رمضان پلمب می شوند/سینماها می توانند تا سحر فعالیت کنند