مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-07سياسي

مشکلات مربوط به کارگران خراسان جنوبی پیگیری و رفع شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص اهمیت موضوع کار و کارگری انتظار داریم مدیران دستگاه های مربوطه نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه کمیسیون کارگری استان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال های متمادی است شعار سال را بر مبنای اقتصاد و تولید نامگذاری می کنند همانطور که سال جاری سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شد.

وی بیان داشت: یکی از راه ها مهم و اساسی که بتوانیم موضوعات پشتیبانی و مانع زدایی را در حوزه تولید جامعه عمل پوشانده و محقق کنیم این است که از قشر کارگر حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی این قشر حمایت های بی دریغ متولیان امر و کارفرمایان را پشت سر خود ببنند بدون شک با دلگرمی در سطح آن حوزه و جغرافیای کاری خود اقدامات مؤثر، مفید و با راندمان بالا انجام خواهند داد.

طالبی تصریح کرد: این مهم سبب می شود تولید و اقتصاد رونق گرفته و اگر در محل کاری اعم از کارخانه، معدن یا سایر با مشکلات اقتصادی و عدم پرداخت حق و حقوق مواجه باشد قطع یقین با یأس و ناامیدی کار کرده و راندمان کاری آن مجموعه نخواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مربوط به کارگران خراسان جنوبی پیگیری و رفع شود

مشکلات مربوط به کارگران خراسان جنوبی پیگیری و رفع شود