مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-07سياسي

برگزاری 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته ارتش در قزوین


فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین اظهار کرد: 200 برنامه رزمی و غیررزمی در هفته ارتش در استان اجرا خواهد شد که این برنامه ها از 21 فروردین ماه آغاز شده و تا روز 29 فروردین مصادف با روز ارتش و برگزاری رژه خودرویی ادامه خواهد داشت.

- حسین محمدشفیعی در نشست مطبوعاتی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان که شب گذشته 17 فروردین در سالن جلسات لشکر 16 زرهی برگزار شد، اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس کشور عراق با پشتیبانی 38 کشور جهان به دنبال خاک ایران و درصورت عدم موفقیت به دنبال تصرف خوزستان و ابراز مالکیت اروند بود که ارتش با همراهی سایر نیروهای مسلح پای کار آمد و ما شاهد آن بودیم که حتی وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد و درحالی که دشمن به دنبال محدودیت انقلاب بود می بینیم که امروز انقلاب اسلامی مرزها را پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه بیان کرد: در تاریخ کشور می بینیم که در هر جنگی بخش هایی از کشور جدا می شد اما در هشت سال دفاع مقدس با همکاری و جانفشانی های نهادهای مختلف از جمله ارتش پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و این پیروزی به نقاط مختلف جهان هم صادر شد.

این مسئول گفت: ارتش نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در حوزه های مختلفی چون محرومیت زدایی، یاری مردم و کمک رسانی در شرایط مختلف به ویژه حوادث طبیعی خوش درخشید و توانست همواره همراه ملت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته ارتش در قزوین

برگزاری 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته ارتش در قزوین