مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-07اقتصادي

پلیس در تشدید ترافیک اخیر شهر اردبیل مقصر است


عدم حضور پلیس در خیابان ها و معابر مختلف به تشدید بار ترافیکی در مسیرهای مختلف و ایجاد نارضایتی منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد انصاری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در روزهای اخیر افزایش گره ترافیکی در بسیاری از مسیرها مردم را کلافه کرده است، گفت: بازگشایی مدارس از یک سو و تعطیلی ادارات از طرف دیگر به افزایش بار ترافیکی در سطح شهر منجر شده در حالی که مأموران پلیس نیز در صحنه حضور ندارند.

وی تصریح کرد: با مصوبه اعضای شورای شهر قرار شد سرویس مدارس از هفته آینده ارائه خدمات کنند که نرخ مصوب سرویس مدارس نیز به تصویب اعضای شورای شهر اردبیل رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: برای 3 ماه اول امسال قرار شد برای مدارس خاص سرویس سواری 250 هزار تومان، مدارس عادی 230 هزار تومان و مینی بوس نیز ماهانه در قبال سرویس ارائه شده 3 میلیون تومان مبلغ از خانواده ها دریافت کنند.

انصاری افزود: انتظار می رود با هماهنگی بیشتر به سرعت گره ترافیکی ایجاد شده در مسیرهای مختلف کاهش پیدا کرده و مردم به راحتی بتوانند تردد ایمنی را داشته باشند.

وی به پایین بودن قیمت حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس در شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ما در تصویب نرخ جدید سعی کردیم تا هم جانب وضعیت درآمدی مردم و هم جانب رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در تشدید ترافیک اخیر شهر اردبیل مقصر است

پلیس در تشدید ترافیک اخیر شهر اردبیل مقصر است