مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-07سياسي

سردار «مازویی» شهید شاخص 1401 همدان


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از معرفی شهدای سال 1401 استان همدان خبر داد و گفت: سردار شهید «مازویی»، فرمانده گردان تخریب لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان به عنوان شهید سال استان همدان در سال 1401 معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ علی اکبر کریم پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به معرفی شهدای سال 1402 استان پرداخت و اظهار کرد: طی یک دهه بنا بر اعلام سازمان بسیج مستضعفین هر ساله در راستای بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر جامعه با سبک زندگی شهدا، علاوه بر معرفی شهدای کشوری در تمام استان ها شهیدی نیز به عنوان شهید سال معرفی می شود.

وی با بیان اینکه در سال 92 در استان همدان معرفی شهدای سال در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: در تمام شهرستان ها نیز هر سال یک شهید از شهرستان به عنوان شهید سال شهرستان معرفی می شود.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهیدانی است که در برابر جبهه باطل جان خود را فدا کردند، اضافه کرد: باید با معرفی شایسته شهدا، فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج و الگوی جوان مومن انقلابی مورد تاکید رهبری را در جامعه معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار «مازویی» شهید شاخص 1401 همدان

سردار «مازویی» شهید شاخص 1401 همدان