مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-07بين الملل

سناتور آمریکایی: وجود سپاه در لیست سازمان های تروریستی تاثیر واقعی ندارد


هیچ چیزی به ما نشان نمی دهد که قرار دادن نام سپاه در «لیست سازمان های تروریستی خارجی»، تاثیری روی حمایت آن ها از گروه های تروریستی در سراسر منطقه داشته باشد.

- هیچ چیزی به ما نشان نمی دهد که قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی خارجی ، تاثیری روی حمایت آن ها از گروه های تروریستی در سراسر منطقه داشته باشد.

یک سناتور دموکرات آمریکایی در گفت وگویی مطرح کرد دولت آمریکا نباید برای به نتیجه رسیدن تلاش های دیپلماتیک در وین بر سر احیای توافق هسته ای، ملاحظات سیاسی داخلی آمریکا را در نظر بگیرد و به نتیجه نرسیدن این مذاکرات را در بر دارنده تهدیدی بزرگ تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه ام اس ان بی سی آمریکا، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در گفت وگو با این شبکه در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگو با این شبکه مبنی بر این که به حصول توافق در مذاکرات وین جهت احیای توافق هسته ای خوش بین نیست، این موضوع در بر دارنده چه تهدیداتی می تواند باشد، گفت: تهدید بسیار بزرگی می تواند باشد.

اگر نتوانیم به توافقی هسته ای با ایران دست پیدا کنیم، ایران به معنی واقعی کلمه در آستانه تولید یک سلاح هسته ای قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: وجود سپاه در لیست سازمان های تروریستی تاثیر واقعی ندارد

سناتور آمریکایی: وجود سپاه در لیست سازمان های تروریستی تاثیر واقعی ندارد