مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-07سياسي

هنر یکی از ابزار مهم در جهاد تبیین است


رییس ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری یکی از ابزارها در موضوع جهاد تبیین را هنر دانست و گفت: هنرمندان در این عرصه رسالت سنگینی بر عهده دارند.

- ، سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی صبح پنجشنبه در مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره هنرمندان شهید به ویژه شهید سیدمرتضی آوینی، اظهار کرد: عرصه های مقابله دشمن در حوزه های جنگ سخت، نیمه سخت، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است.

وی هشت سال دفاع مقدس و ورود دشمن به خاک کشور را مصداق جنگ سخت دانست و عنوان کرد: ما در دفاع مقدس با تمام وجود وارد عرصه شدیم و از میهن عزیزمان و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردیم.

رییس ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در جنگ نیمه سخت دشمن اقدام به ترور شخصیت های ما کرد و قدرت فکری و افراد صاحب فکر و اندیشه را مورد هدف قرار داد اما در این حوزه نیز موفق نشدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: امروز دشمن تمام سرمایه گذاری خود را در بحث جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی قرار داده زیرا با جنگ نظامی دیگر نمی تواند با ما مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر یکی از ابزار مهم در جهاد تبیین است

هنر یکی از ابزار مهم در جهاد تبیین است