مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-07سياسي

تکمیل فاز های ناتمام باغ موزه دفاع مقدس همدان


استاندار همدان از انجام فاز های ناتمام باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد و گفت: توسعه و تکمیل بخش های مختلف باغ موزه دفاع مقدس از جمله تملک اراضی اطراف این مکان فرهنگی و ارزشی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه با هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس این مجموعه فرهنگی را در نوع در کشور کم نظیر عنوان کرد و اظهار کرد: هدف اصلی از جلسه با هیئت امنای باغ موزه، ارتقا و تعالی بخشیدن به فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات زیرساختی و خدمات رسانی موزه دفاع مقدس را با حضور دستگاه های خدمات رسان بررسی شد گفت: توسعه و تکمیل بخش های مختلف باغ موزه دفاع مقدس از جمله تملک اراضی اطراف این مکان فرهنگی و ارزشی در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس یکی از مراکز مهمی است که می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی در استان به ویژه جوانان موثر باشد افزود: از مهم ترین اقدامات فرهنگی پاسداشت و زنده نگهداشت ارزش های دوران دفاع مقدس است.

وی رسالت تاریخی مسئولان را انتقال صحیح ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده برشمرد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس یکی از جذابیت های گردشگری استان همدان است که با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاز های ناتمام باغ موزه دفاع مقدس همدان

تکمیل فاز های ناتمام باغ موزه دفاع مقدس همدان