مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-07سياسي

رصد دائم جمعیت و نرخ ناباروری برای جوان سازی کشور امری ضروری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر تسهیل شرایط ازدواج جوانان و افزایش نرخ فرزند آوری، گفت: برای جوان سازی جمعیت کشور، رصد دائم جمعیت و نرخ ناباروری موضوعی مهم و ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر تسهیل شرایط ازدواج جوانان و افزایش نرخ فرزند آوری، گفت: برای جوان سازی جمعیت کشور، رصد دائم جمعیت و نرخ ناباروری موضوعی مهم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نخستین جلسه ی قرارگاه تعالی سلامت و جوان سازی جمعیت در استان با بیان اینکه اقتدار ملی هر کشور وابسته به جمعیت جوان آن کشور است، اظهار کرد: جمعیت و نیروی انسانی جوان، هر کشوری را برابر تهدیدات دشمنان و خطرات آن مقتدر می سازد.

وی با اشاره به آمارهای نگران کننده پیری جمعیت، اضافه کرد: آذربایجان شرقی از نظر نرخ باروری در رده های پایین قرار دارد و جمعیت استان نیز به سمت پیری حرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه برای برنامه ریزی مدون در این حوزه نیازمند آمار صحیح هستیم، گفت: مراکز علمی از نرخ باروری و جمعیت استان آمارهای دقیق و مقایسه ای جمع آوری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برگزاری کلاس های آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی های عمومی را یادآور شده و تاکید کرد: اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد دائم جمعیت و نرخ ناباروری برای جوان سازی کشور امری ضروری است

رصد دائم جمعیت و نرخ ناباروری برای جوان سازی کشور امری ضروری است