مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-07سياسي

عزم جدی یگان های ویژه در سال 1401 برای پیاده سازی اهداف پلیس


فرمانده یگان های ویژه انتظامی با اشاره به عزم یگان های ویژه در سال 1401 برای پیاده سازی اهداف پلیس گفت: با ارزیابی عملکرد و بررسی معایب می توان راه روشنی برای انجام مأموریت ها مهیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامام خامنه ای عزیز مدظله العالی و با تلاش همه همکاران در یگان های ویژه به خوبی توانسته خود را به پلیس در تراز انقلاب اسلامی نزدیک کند.

وی اظهار داشت: در سال جدید با برنامه ریزی های جامع در راستای اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در خصوص گام دوم انقلاب، باید همانند سال های گذشته تمام توان خود را برای رسیدن به قله موفقیت به خصوص برای رسیدن به اهداف عالی پلیس در تراز انقلاب اسلامی به کار ببندیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان این که ان شاء الله در سال 1401 بتوانیم گام های مؤثر و رو به جلویی را در جهت خدمتگزاری بهتر به مردم برداریم، خاطرنشان کرد: یگان های ویژه انتظامی با داشتن فرماندهان و کارکنان انقلابی و ولایت مدار خواهد توانست در مأموریت های خود به نحو احسن عمل کند و موجبات رضایت مندی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی یگان های ویژه در سال 1401 برای پیاده سازی اهداف پلیس

عزم جدی یگان های ویژه در سال 1401 برای پیاده سازی اهداف پلیس