مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-07سياسي

مساجد اردبیل پایگاه ارتباط مردم با مسئولان قضایی می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از اجرای طرح حضور مسئولان قضایی در مساجد برای ارتباط چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر تقویت فعالیت های قرآنی مساجد تصریح کرد: توانمندسازی فرهنگی و ارتقای کارکرد مساجد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تعامل مردم و مسئولان بسیار ضروری است.

آفاقی با اعلام تصمیم دستگاه قضایی استان برای تقویت ارتباطات مردمی و اجرای برنامه حضور مسئولان در مساجد برای رسیدگی به مشکلات مردم و محلات گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده و با اولویت محلات حاشیه نشین و آسیب خیز، مسئولان قضایی در شهرها، بخش ها و روستاهای سراسر استان با حضور در مساجد در ارتباطی چهره به چهره با مردم و ضمن اطلاع از دیدگاه ها و انتقادات و پیشنهادهای اقشار مختلف نسبت به عملکرد تشکیلات قضایی و اقدامات پیشگیرانه لازم نسبت به آسیب های اجتماعی و جرایم اقدام خواهند کرد.

وی شعار مساجد اردبیل؛ پایگاه ارتباط مردم با مسئولان قضایی را محدود به ماه مبارک رمضان ندانسته و از اجرای مستمر این طرح در طول سال در استان خبر داد.

این مسئول نقش کانون های فرهنگی، هنری و پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان قلب تپنده مساجد و فعالیت های فرهنگی و معنوی در تغییر نگرش ها نسبت به کارکرد مساجد و متناسب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد اردبیل پایگاه ارتباط مردم با مسئولان قضایی می شود

مساجد اردبیل پایگاه ارتباط مردم با مسئولان قضایی می شود