مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-07سياسي

سردار شهید طوسی تجلی کامل مرد میدان بود


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی به عنوان اسوه ایمان و ولایتمداری، مظهر تقوا و تجلی کامل مرد میدان ذکر کرد.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پیامی به مناسبت شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و 436 شهید شهرستان نکا در آستانه سی و پنجمین سالروز عروج خونین علمدار دیار علویان، فاتح فاو و قهرمان عملیات غرورآفرین والفجر 8 آورده است: بر خویش فرض می دانم تا در راستای رسالت ولایی جهاد تبیین، به ترویج مناقبی از مقامات و اوصاف کریمه این شهید بزرگوار اشاره کنم تا برای نسل های امروز و فردا، عملی ترین الگوی خودسازی و وظیفه پردازی در جهت ادای فریضه الهی معرفی شود.

وی افزود: شهید محمدحسن طوسی که در خانواده ای مذهبی و ولایی تربیت شده بود و در جلسات دینی و فعالیت های انقلابی حضوری فعال داشت به همراه دو برادر شهیدشان، از پیشتازان ایثار و شهادت بودند، آن شهید گرانقدر علاوه بر فراگیری تعالیم اسلامی در زمینه بینش و فعالیت سیاسی حضوری فعال و تلاش وافری داشتند.

به اذعان همه همسنگران، ایشان از اسوه های ایمان، ولایتمداری و مظهر تقوا، فروتنی، شجاعت، درایت، تواضع و بی ادعایی و تجلی کامل مرد میدان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید طوسی تجلی کامل مرد میدان بود

سردار شهید طوسی تجلی کامل مرد میدان بود