مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-07سياسي

همکاری سپاه با مدیریت شهری برای کاهش آسیب های اجتماعی استمرار دارد


همکاری منسجم و تعامل هدفمند با مسئولان شهر شیراز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برقرار است و همواره آماده ایم در هر موضوعی که نیاز به کمک باشد با تمام ظرفیت های موجود وارد میدان شویم.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: همکاری منسجم و تعامل هدفمند با مسئولان شهر شیراز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برقرار است و همواره آماده ایم در هر موضوعی که نیاز به کمک باشد با تمام ظرفیت های موجود وارد میدان شویم.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی پنج شنبه 18 فروردین در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مزین شدن نام شیراز به عنوان مهم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام مسئولیت سنگین متولیان امور فرهنگی و اجتماعی در سطح این کلانشهر را گوشزد می کند.

او با تاکید بر اهمیت توجه ویژه مسئولان و مدیران شیراز به محلات محروم این کلانشهر، بیان کرد: امکانات و ظرفیت های سپاه فجر و بسیج فارس آماده هم افزایی با سایر سازمان ها و نهادها در راستای خدمات رسانی به مردم و امور عام المنفعه است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه بصورت هدفمند پروژه های محرومیت زدایی متعددی را در محلات محروم شیراز برنامه ریزی و اجرا کرده است، افزود: کاهش آسیب های اجتماعی و اجرای پروژه های عمرانی عام المنفعه در این مناطق یکی از موضوعات مهم پیش روی سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه با مدیریت شهری برای کاهش آسیب های اجتماعی استمرار دارد

همکاری سپاه با مدیریت شهری برای کاهش آسیب های اجتماعی استمرار دارد