مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-07سياسي

علمای شیعه و اهل سنت خنج حادثه حرم رضوی را محکوم کردند


عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهر خنج و محمدرضا کریم پور امام جمعه اهل تشیع این شهرستان در پیام مشترکی حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علما و روحانیون اهل سنت و تشیع شهرستان خنج، در بیانیه ای حمله به روحانیت در حریم رضوی را محکوم کردند.

در این پیام که روز پنجشنبه منتشر شد آمده است،  در این چند روز اخیر یعنی در آخرین روز ماه شعبان و در سومین روز از ماه ضیافت الهی ملت شریف ایران شاهد به شهادت رسیدن فرزندان روحانی خود از عزیزان اهل سنت و تشیع در شهرستان گنبد کاووس ودر حرم مطهر رضوی  (ع) بود .

بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی این دشمن اصلی اسلام و مسلمین به خون پاک  روحانیت مجاهد آلوده شد .

این اقدام ددمنشانه ثابت کرد که دنیای استکبار با وجود ابهت پوشالی و خودساخته تنها مانع زیاده خواهی خویش را امت واحده و مقتدر اسلامی می داند.

به شهادت رساندن روحانیون مجاهد شیعه با زبان روزه و درحال عبادت  در حرم امام رئوف در ادامه شهادت دو روحانی عزیز اهل سنت در گنبد کاووس در واقع بخش دیگری از نقشه شوم آمریکایی- صهیونیستی جهت ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است که به لطف خداوند این نقشه شوم نیز مانند سایر دسیسه ها نقش بر آب خواهد شد و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی فریب این توطئه ها را نخواهد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای شیعه و اهل سنت خنج حادثه حرم رضوی را محکوم کردند

علمای شیعه و اهل سنت خنج حادثه حرم رضوی را محکوم کردند