مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-07اقتصادي

جلوی فعالیت زباله گردها در اردبیل گرفته می شود


معاون خدمات شهری شهردار اردبیل گفت: با هدف زیباسازی شهر در آستانه ورود گردشگران، فعالیت زباله گردها در سطح اردبیل تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفری ظهر پنجشنبه در بازدید از آغاز عملیات اجرایی تنظیف مخازن زباله شهری در اردبیل اظهار کرد: با هدف ارتقا سطح بهداشت، پیشگیری از شیوع انواع بیماری ها و افزایش عمر مفید مخازن زباله، محافظ برای مخازن زباله توسط شهرداری اردبیل خریداری و در معابر اصلی و محلات شهر جانمایی و نصب می شود.

وی تصریح کرد: با نصب این کاورهای محافظ مخازن زباله، دسترسی زباله گردها به زباله داخل مخازن قطع و از انتقال بیماری به این افراد پیشگیری خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اردبیل جلوگیری از ورود آب برف و باران به داخل مخازن و جلوگیری از پخش و روان شدن شیرابه حاصل از آن، جلوگیری از سرقت مخازن، چرخ ها و جلوگیری از آسیب به مخازن در اثر ضربات وارده، جلوگیری از انتشار بوی نامطلوب و جلوگیری از قرارگیری نامناسب مخازن را از دیگر مزایای این کاورها عنوان کرد.

صفری گفت: وضعیت توپوگرافی سطح شهر به گونه ای است که امکان تردد آسان ماشین آلات مکانیزه حمل زباله در برخی از معابر و محلات وجود ندارد و در این محلات زباله ها به صورت دستی و توسط پاکبان های خدوم جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی فعالیت زباله گردها در اردبیل گرفته می شود

جلوی فعالیت زباله گردها در اردبیل گرفته می شود