مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-07اقتصادي

ارائه خدمات ترخیص خودرو در نرم افزار «پلیس من» 


رییس پلیس راهور استان مازندران گفت: با نصب اپلیکیشن «پلیس من» دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایل نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهد بود.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس راهور استان مازندران گفت: با نصب اپلیکیشن پلیس من دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایل نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، نصراله بیگلری در تشریح این خبر اظهار کرد: این نرم افزار به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقای رضایت مندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات به هموطنان در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف، این فرصت را از طریق اینترنت برای شهروندان مهیا ساخته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت کافه بازار اپلیکیشن پلیس من را دریافت و از خدمات پلیس بهره مند شوند.

سرهنگ بیگلری خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب و عضویت در این اپلیکیشن به راحتی می توانند برخی امور پُرکاربرد نظیر استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات ترخیص خودرو در نرم افزار «پلیس من» 

ارائه خدمات ترخیص خودرو در نرم افزار «پلیس من»